Rhadmor

Z WikiFur
Galerie tego futrzaka
DeviantARTlogo.png Ten futrzak ma konto na deviantART pod nickiem rhadmor.
FurAffinityFenderBadge.jpg Ten futrzak posiada konto na Fur Affinity. Jego konto to rhadmor.

Rhadmor, również ArcticWolf, Ola, OlaHughsonskunksica długoogoniasta, zamieszkała w Warszawie.

Postać pre-furry[edytuj]

Zanim dołączył do fandomu, jego postacią była hybryda pokemona Mawile, smoka europejskiego, człowieka, wampira i elfa.

Furry[edytuj]

Fandom odnalazł w trakcie przeglądania dA gdzieś w okolicach czerwca 2006. Natknął się na klub Polfursu, do którego się zapisał. Później dokonał również zapisu na sam portal.

Po jakimś czasie poznał Lady Wolf. Był z nią w związku; wtedy to jego pre-fursonowa postać zmieniła się w wilka.

Fursona[edytuj]

Najpierw był czarnym wilkiem. Po odejściu od Lady Wolf, jego sierść zmieniła się na białą. Po jakimś czasie zmienił płeć na żeńską i dodał lemurzy ogon.

Od tego momentu jako fursona nazywa się Olą Kaariną de Bourbon-Hughson-Chojnacką. Jest jedną z Sióstr Hughson. Jest też, jako potomkini Amaterasu, Królową Tuolelenkki, jedynej futrzastej mikronacji. Jej theme songiem jest "Popcorn" w wykonaniu Gershona Kingsleya (oryginał).

Poza furry[edytuj]

19-letni uczeń technikum elektronicznego – klasy trzeciej informatycznej, miłośnik starych komputerów, mikronacyjny kosmopolita i bojownik o wolność i demokrację.

W wolnych chwilach bawi się w fotografowanie, tworzenie muzyki elektronicznej, modyfikacje grafik Photoshopem (na niezbyt wysokim poziomie) i tworzenie własnych języków. Zbiera kasety magnetofonowe. Jest amigowcem. Sam uważa się za "nie znającego języka fińskiego futrzaka", z racji jego fascynacji tym krajem. Jego theme songiem jest "Finlandia" w wykonaniu Sakari Kuosmanena.

Linki zewnętrzne[edytuj]

Polfurs logo.png Ten futrzak posiada konto na Polfurs. Jego konto to OlaHughson.
Forg logo.png Ten futrzak posiada konto na Futrzaki.org. Jego konto to OlaHughson.
Ta osoba jest użytkownikiem WikiFur: WikiFur User