DarkV

Z WikiFur

DarkV - administrator techniczny serwisu polfurs.

Fursony[edytuj]

DarkV jako Onivis Yhonay d'Izeworudi

Do około 2013 roku fursoną DarkV był niebieski lew, którego ciało jak i futro, zbudowane jest ze stałego i namacalnego ognia. Budowa ciała między anthro, a zwierzęciem. Pod tą postacią używa imienia Onivis Yhonay d'Izeworudi.

DarkV jako Vetyt Yhonay

Obecnie występuje pod postacią małej dziewczynki. Design postaci na bazie głównej bohaterki z gry Black Rock Shooter. Pod tą postacią używa imienia Vetyt Yhonay.

Historia[edytuj]

Do fandomu furry dołączył w lutym 2005 udzielając się na forum nala.ru. Szybko jednak przeniósł się na nowo powstający serwis Furrville. W kwietniu 2005 zaprezentował nowe, bardziej "futrzaste" grafiki dla serwisu, po czym uzyskał status moderatora i kontynuował nadawanie serwisowi bardziej futrzanego wyglądu. Rozszerzył również każdy z ówczesnych trzech zestawów emotikon o emotki nieobecne w innych zestawach, a wraz z magekl stworzył zestaw lisich emotikon.

W maju 2005 zaproponował poprawki do kodu strony i wkrótce uzyskał status administratora. Niedługo po tym w serwisie zaczęły pojawiać się różne dodatki. Między innymi możliwość wprowadzenia w profilu daty i opisu wydarzenia. Powiadomienia o rocznicach tych wydarzeń wyświetlane były na stronie głównej.

W międzyczasie był odpowiedzialny między innym za założenie chata na stronie Furrotic Dreams oraz jego dostosowanie do potrzeb użytkowników. Oryginalny kod przetrwał około dwóch lat, po czym został usunięty ze względu na brak wsparcia ze strony DarkV.

We wrześniu 2006 dołączył do serwisu Polfurs, a dwa miesiące później zrezygnował z administrowania serwisem Furrville. W lutym 2007 zaproponował założenie na Polfursie działu "Gry forumowe", a parę dni później (15 lutego) przyjął na siebie obowiązki moderatora tego działu.

W połowie roku 2007 w związku z rosnącym niezadowoleniem użytkowników związanym z niewygodą obsługi serwisu, zaproponował kilka poprawek do istniejącego kodu, po czym uzyskał status administratora. Niedługo potem wygląd i interface serwisu został znacząco przebudowany, a po włamaniu na serwer, do którego doszło pod koniec 2007 roku, zajął się również kwestiami bezpieczeństwa.

Obecnie jest współwłaścicielem serwisu Polfurs i pełni funkcję administratora technicznego.

FurAffinityFenderBadge.jpg Ten futrzak posiada konto na Fur Affinity. Jego konto to DarkV.
Polfurs logo.png Ten futrzak posiada konto na Polfurs. Jego konto to DarkV.
Last-fm logo.jpg Ten futrzak posiada konto na Last.fm. Jego konto to Yhonay.
SecondLifeHand.png Użytkownik posiada konto w świecie Second Life o imieniu Meigo Mikazuki.
Ta osoba jest użytkownikiem WikiFur: WikiFur User